Monday 27 October 2014

Apa itu Energizing Soy Protein (ESP)



Sempena Promosi ESP yang akan berakhir tak lama lagi, apakata kita amik tahu sikit apa itu Energizing Soy Protein dan apa yang istimewanya ESP ni sampai ramai pelanggan yang memerlukannya.

Jika anda adalah salah seorang yang amat mementingkan KECANTIKAN, KESIHATAN dan ingin KEKAL BERTENAGA sepanjang hari, ESP Shaklee adalah jawapan yang dicari-cari selama ini kerana ESP SHAKLEE ADALAH HOT SELLING/BEST SELLER/POPULAR PRODUCT/HIGH ON DEMAND dalam banyak-banyak produk Shaklee

ESP adalah HOT SELLER dan amat sesuai untuk semua golongan


Apa itu Energizing Soy?

Energizing Soy adalah protein soya yang berkualiti tinggi yang didatangkan dalam bentuk satu canister dan berbentuk serbuk. ESP boleh dibancuh dengan minuman kegemaran seperti milo horlick, susu atau buah yang dikisar bersama. ESP digalakkan dibancuh dengan air sejuk atau suam untuk memelihara protein tersebut supaya tidak musnah pada suhu yang tinggi.

Siapa yang tidak boleh mengambil ESP?dan siapa yang boleh mengambil ESP?

Hanya individu yang mempunyai masalah buah pinggang dan kesukaran memproses protein sahaja yang tidak digalakkan.

Adakah ESP sesuai untuk semua lapisan?

Jawapannya adalah YA. ESP sesuai untuk semua lapisan antaranya ialah :-

  1. Ibu-ibu yang bekerjaya. ESP membantu memberikan tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan cergas.
  2. Wanita yang ingin menguruskan badan : Hanya bancuh ESP dengan minuman kegemaran anda pada setiap pagi dan anda akan rasa kenyang yang lebih lama. Tiada lagi sarapan yang berat-berat!!
  3. Ibu-ibu yang menyusukan anak : Membantu memperbanyakkan dan mengekalkan permintaan (supply) susu disamping digabungkan dengan pengambilan air yang secukupnya serta proses pengepaman susu secara konsisten.
  4. Pesakit kencing manis : ESP mempunyai indeks glisemik yang rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa.
  5. Wanita yang mementingkan penjagaan kulit muka. Ia membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus mulus, gebu dan berseri untuk tatapan si dia yang tersayang. WOW...TERBAIK!!! 
dan ramai lagi seperti lelaki wanita tua, muda, ibu mengandung, selepas pembedahan, kesuburan, kecantikan, ibu berpantang, yang nak kurus, yang nak gemuk, ingin tambah tenaga, dan sebagainya. Pendek kata, anda kamu dan dia yang sihat ingin kekal sihat..InsyaAllah!!


Cara Bancuhan ESP

  1. ESP+Air suam
  2. ESP+Fresh Milk
  3. ESP+Fresh Milk+kurma (rendam kurma dalam susu...selepas beberapa jam, blend/shake it dan campur dengan 1 sudu ESP..bukan sahaja bertenaga,malah meningkatkan penghasilan susu)
  4. ESP+susu Anmum
  5. ESP+Performance Drink Shaklee+Mealshake Shaklee
  6. ESP+Nesvita 3in1
  7. ESP+Jus twister tropicana
  8. ESP+Ribena
  9. ESP+jus buah-buahan (tembikai, epal, lobak dan sebagainya)
  10. ESP+Milo/Horlicks
  11. ESP+Sirap Bandung
  12. ESP+koko+minyak zaitun+oat+madu+susu (semua ni bancuh dan blend)..ianya baik untuk otak, tenaga dan diet yang sihat..Resepi ini telah dikongsikan oleh Prof Dr. Muhaya

Ha, dah ternyata kan ESP ni banyak kebaikannya dan tak salahlah kalau ia menjadi HOT SELLER!!Nak dapatkan harga kasih sayang, boleh hubungi saya di talian 0132109044(pn. hajar) atau emailkan ke nurhijratulhajar@yahoo.com

**These statement have not been evaluated by The Food and Drug Administration. These products are not intended to be diagnose, prevent, cure or treat any disease**





Kenali Nur Hijratul Hajar Bahaman

Saya merupakan seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak. Seorang ibu bekerjaya dan mempunyai matlamat besar dalam kehidupan. Ingin bebas dari belenggu hutang dan membantu golongan yang benar-benar memerlukan dan ingin berjaya dalam kehidupan.

You Might Also Like

2 comments:

  1. Memang suka sangat dengan ESP ni. Dah 3 can saya habiskan... Memang sedap dan berkhasiat...

    Apa Itu Gastrik? Bagaimana Merawatnya?

    ReplyDelete
  2. memang bagus klu amalkan ESP secara konsisten. memang nampak result positif

    Cara Cepat Hamil Pasangan Perhubungan Jarak Jauh | Diari Mama

    ReplyDelete