Saturday, 12 October 2013

HOT SELLER ESP (ENERGIZING SOY PROTEIN)



Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera semua..Malam ni nak cerita sikit tentang khasiat ESP yang sudah semestinya menjadi kegilaan ramai sekaligus hot seller..

Energizing Soy Protein ini diiktiraf seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan. Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi "non-GMO" (non-Genetically Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah. Tambahan pula, setiap 850g (satu tin Energizing Soy Protein) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.

Energizing Soy Protein dari Shaklee ini merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dah 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur (tua dan muda). Manakala, kandungan indeks Glisemik (G.L) yg rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai juga kepada pengidap kencing manis.

Satu hidangan Shaklee ini bersamaan dengan :-



Manfaat Utama ESP adalah:-

  • Awet Muda - Asid Amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain2..
  • Baik untuk Hormon - kacang soya adalah satu satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolesterol, mencegah risiko osteoporis dan sakit jantung.
  • Baik untuk prostat - Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.
  • Kulit Remaja - Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.
  • Pembekal Tenaga - Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.
  • Membaiki Pigmentasi - Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
  • Membaiki Memori - Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan
Energizing Soy Protein juga sangat terkenal di kalangan ibu- ibu yang menyusu..Nak tahu macam mana ESP membantu banyakkan susu..Jom tengok gambar bawah ini..









Meriahkan susu ibu yang minum ESP ni???Yang nak nangis pun ada sebabnya tak pernah pam dapat susu banyak tu..Tu lah kelebihan Esp..

Bukan Sahaja menambahkan production susu, malah bayi kita pun cepat kenyang dan susu semakin pekat..Apa yang penting, kerapkan pam dan minum air secukupnya..Selebihnya tawakal pada Allah dan jangan cepat putus asa..

Ha, tu nak orderlah tu kan???Ape tunggu lagi??Dapatkan harga super special dari saya saja tau!!
PM/SMS/WHATSAPP 0132109044 untuk respond yg cepat atau email : nurhijratulhajar@yahoo.com


**These statement have not been Evaluated by The Food and Drug Administration. These products are not intended to be diagnose, treat, cure or prevent any disease.**


Kenali Nur Hijratul Hajar Bahaman

Saya merupakan seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak. Seorang ibu bekerjaya dan mempunyai matlamat besar dalam kehidupan. Ingin bebas dari belenggu hutang dan membantu golongan yang benar-benar memerlukan dan ingin berjaya dalam kehidupan.

You Might Also Like

0 comments:

Post a comment