Tuesday 14 October 2014

Esp milkbooster terbaik bagi ibu2





Aslmkm dan selamat malam semua..Jam menunjukkan pukul 10 mknanya dah malam la kan??huhu mungkin ada yg dh tido sebab esok nak kerja kan??Baru berkesempatan nak mengupdate blog lepas anak dara dan anak teruna tido..Kalau tak,memang tak menang tangan dibuatnya sebab jarak usia yg terlalu dekat..




Ok,malam ni nak cerita sikit tentang kisah hidup saya dan bagaimana Esp sebagai milkbooster..Alhamdulillah harini dah 32 hari saya berpantang dan saya mampu membuat stok susu untuk anak saya bila dah start kerja nanti..Sebelum tu nak cerita sikit pengalaman saya..Anak pertama memang tak dapat nak bagi susu badan sebab pengetahuan tentang penyusuan adalah zero..sambung pada anak kedua,niat dihati memang nak menyusukan sehingga dua tahun tapi terpaksa campur fm sebab tak cari knowledge btl2 tentang breastfeeding dan macam mana persediaan utk bekerja..pada masa yg sama saya lambat kenal shaklee dan saya takde stok susu langsung..Alhamdulillah anak ketiga ni memang rezeki anak saya utk dapatkan susu ibu insyaallah sehingga 2 tahun..


Selari dengan promosi Esp pada bulan ni Buy 6 free 1 memang sangat berbaloi2 untuk ibu ibu yg menyusukan anak dan ingin membuat stok..Esp bukan sahaja sebagai milkbooster malah memekatkan susu ibu dan memberikan rasa kenyang pada bayi..Selain itu Esp bukan sahaja untuk para ibu yang menyusukan anak malah ia amat sesuai untuk semua golongan..

Ni adalah stok susu yg saya kumpul dalam masa berpantang..sekali pam saya akan dapat 7oz dan dalam masa sehari saya boleh dapat 28oz sekiranya saya rajin pam setiap 3 jam sekali..(tapi kadang2 malas gak..huhu biasa buat tandem nursing je..nak tahu ape tandem nursing??nantikan entry seterusnya..) dan inilah hasilnya..

Hasil simpanan stok sy semasa dalam pantang

Dan ini adalah permatahati dan bidadari saya..

**These statement have not been evaluated by The Food and Drug Administration. These products are not intend to be diagnose, treat, cure or prevent any disease.**
Untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya di talian 013-2109044 (pn.hajar) atau emailkan ke nurhijratulhajar@yahoo.com
Kenali Nur Hijratul Hajar Bahaman

Saya merupakan seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak. Seorang ibu bekerjaya dan mempunyai matlamat besar dalam kehidupan. Ingin bebas dari belenggu hutang dan membantu golongan yang benar-benar memerlukan dan ingin berjaya dalam kehidupan.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment