Monday 10 November 2014

Omega Guard Shaklee Minyak Ikan terbaik di dunia


Mencari Minyak Ikan yang terbaik??

Assalammualaikum semua..

Bila tengok pada tajuk, mesti ada yang tertanya-tanya..betul ke Omega Guard Shaklee Minyak Ikan terbaik di dunia???Tipulah..Ok, sebelum tu jom tengok apa yang menarik tentang Omega Guard ni.

Minyak ikan terbaik di dunia


Sebelum saya ceritakan lebih lanjut, saya pernah kongsikan tentang Manfaat Utama Omega Guard. Antaranya ialah:-

Kenapa Minyak Ikan Omega Guard Shaklee berbeza dari yang lain??


Kadar ketumpatan Omega 3 dalam Omega Guard adalah 3 kali lebih tumpat dari jenama lain dipasaran

Kandungan EPA DHA dan ALA Omega Guard lebih banyak dari jenama lain


Minyak Ikan Omega Guard Shaklee diestrak dari ikan laut dalam yang sejuk seperti sardin, mackerel, herring, anchovies dan sebagainya di perairan negara Jepun. Minyak Ikan Omega Guard ialah minyak ikan yang asli dan bukannya dari hati ikan yang semestinya mempunyai banyak toksin. Ia juga  3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan. Berbanding minyak ikan yang berada dipasaran, Omega Guard merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mempunyai rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak omega 3 termasuk EPA, DHA dan ALA dan banyak lagi. Satu sajian Omega Guard dapat membekalkan 905mg asid lemak omega 3 EPA dan DHA. 

Kebanyakan pengusaha-pengusaha kilang menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan, akan tetapi kaedah ini bukan hanya akan memusnahkan sesetengah nutrien, malah tidak boleh menapis kandungan logam yang membahayakan kesihatanan. Omega Guard Shaklee menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi terkini dan ia dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul iaitu secara tiga peringkat untuk mengekstrak asid lemak omega 3 yang paling tulen dan paling semulajadi disamping menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan PCB(polychlorinated biphenyl) merupakan bahan kimia industri yang sangat bertoksik. 

Kaitan Kapal Titanic dan Minyak Ikan



Kalau sebelum ni, saya ada ceritakan bagaimana minyak ikan Omega Guard Shaklee ditapis melalui proses penyulingan 3 peringkat untuk menyingkirkan bahan-bahan toksik dan kali ni saya nak ceritakan pula apa kaitan kapal titanic dan minyak Ikan. Kita semua tahu tentang kapal titanic yang karam tu kan??Sebenarnya, kapal yang karam ini merupakan syurga bagi ikan-ikan laut dalam. Ikan-ikan tersebut akan makan alga lumut yang terdapat pada kapal tersebut tetapi dalam pada ikan memakan lumut tersebut, dikhuatiri ikan tersebut akan termakan segala bentuk toksik seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dan sebagainya. Oleh itu, sekiranya proses penyulingan tersebut tidak dilakukan dengan betul maka kita yang mengambil minyak ikan itu sekaligus akan termakan bahan-bahan toksik tersebut. So, pada mulanya nak jadi sihat terus jadi sakit disebabkan termakan bahan-bahan toksik yang terkandung didalam minyak ikan. Maka, berhati-hatilah memilih minyak ikan dipasaran. 

Oleh itu, berhati-hatilah ketika anda memilih minyak ikan yang terdapat dipasaran..Jangan terlalu inginkan yang murah tetapi tidak berkualiti. Orang kata alah membeli menang memakai. Kalau nak yang lebih selamat, pilihlah Omega Guard Shaklee.

Promosi November Buy 6 Free 1



Dapatkan sekarang sebelum promosi berakhir!!Dengan pembelian twin pack Omega Guard anda dapat 5% diskaun.

Your Shaklee Independent Distributor
Nur Hijratul Hajar Bahaman
ID :926826
FB: Damia Zahiruddin Eiskandar
Fb Page : Beauty & Healthy Is You
Contact : 013-2109044
Email : nurhijratulhajar@yahoo.com


**These statement have not been evaluated by The Food And Drug Administration. These products are not intended to be diagnose, treat, cure or prevent any disease.**
Kenali Nur Hijratul Hajar Bahaman

Saya merupakan seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak. Seorang ibu bekerjaya dan mempunyai matlamat besar dalam kehidupan. Ingin bebas dari belenggu hutang dan membantu golongan yang benar-benar memerlukan dan ingin berjaya dalam kehidupan.

You Might Also Like

3 comments:

  1. Jangan kejar yang murah sahaja, tanpa cek betul2 kebaikan dan kekurangannya.. tapi omega guard tak mahal pun. sangat berbaloi-baloi.

    BAGAIMANA MENCEGAH OBESITI DIKALANGAN KANAK-KANAK

    ReplyDelete
  2. jagan ambil minyak vitamin yang bukan2 di pasaran.
    risau sulingan tu tak benar2 ambil minyak ikan yang tulen.
    bahaya tau

    Isteri Pengarah Sedih. Cari Cara Pulihkan Strok Suami Dengan Segera

    ReplyDelete
  3. Kita sebagai pengguna berhak memilih, tetapi kita perlu bijak dalam memilih. Jangan kerana nak murah tapi memudaratkan kesihatan kita pulak. Sebelum membeli pastikan cek isi kandungan dahulu.

    Tips Tingkatkan Sistem Imun Bayi

    ReplyDelete