Monday 23 December 2019

KENAPA PERLU MEMILIH SHAKLEE??


SHAKLEE BERBEZA DARI YANG LAIN

Assalammualaikum dan Selamat pagi sahabat semua.. Entry kalini kak H nak share serba sedikit apa perbezaan produk Shaklee dengan jenma yang lain. Shaklee adalah jenama yang dipercayai sejak sekian lama. Shaklee telah menjalankan pelbagai kajian sebelum mengeluarkan sesuatu produk.



SIAPA SEBENARNYA DI SEBALIK SEMUA KAJIAN YANG TELAH DIJALANKAN


Dr Elizabeth Blackburn adalah penasihat lembaga sains shaklee. Beliau adalah penerima anugerah nobel 2009 dalam perubatan. Beliau juga merupakan salah seorang daripada “100 orang paling berpengaruh di dunia” Majalah Time 2007 dan pernah menerima Anulugerah Albert Lasker bg penyelidikan Perubatan Asas 2006.

Sebelum ni, Shaklee pernah menjalankan satu Kajian Landmark Study dan hasil kajian tersebut menunjukkan populasi yang mengamalkan vitamin shaklee mempunyai kesihatan yang lebih baik berbanding mereka yang tidak memgambil vitamin langsung atau mengambil vitamin yang bukan shaklee.


Kajian terbaru yang dibuat oleh shaklee adalah berkenaan dengan Telomere.
Kajian unggul dan kajian Telomere menunjukkan bahawa populasi yang mengamalkan shaklee adalah lebih sihat berbanding populasi umum. Manakala Kajian Telomere tersebut menunjukkan yang pengamal shaklee mempunyai telomere yang lebih panjang berbanding mereka yang bukan pengamal shaklee.

Apa benda Telemore ni?? Telemore ni adalah hujung pelindung DNA kita. Semakin panjang telomere ini maka semakin baik kesihatan kita. Ini terbukti bahawa pengambilan vitamin shaklee boleh memanjangkan telomere. Selain itu, nutrien yang menyumbang kepada kepanjangan telomere ni adalah omega 3, multivitamin, vitamin D dan polyphenol ( ada dlm vivix)

Tidak rugi jika kita memilih jenama shaklee kan? Semuanya terbukti siap ada ujian lagi. Maka tidak syak lagi mengubah jenama boleh mengubah kesihatan.

KENAPA PERLU MEMILIH SHAKLEE??ADA LAGI JENAMA LAIN


Ye, inilah sebab dia. Shaklee terbukti, ada kajian dan disokong oleh Landmark Study dan Telomere Study dan Shaklee ni dah 100 tahun mencipta inovasi.

Dr Forest Shaklee sebagai Pengasas Shaklee sangat komited untuk membantu kesihatan orang lain dengan mencipta multivitamin pertama di dunia lebih 100 tahun yang lalu.

Tahukah anda? Berikut adalah senarai 100 kecemerlang yang membuatkan shaklee diyakini.

6 DIANTARA 100 KECERMELANGAN SHAKLEE



  1. 100 tahun inovasi - multivitamin pertama dunia dicipta pada 1915.
  2. 100 tahun hidup dengan alam semulajadi - semua bahan semulajadi yang tulen.
  3. 10,000 ujian kualiti setiap tahun.
  4. 100+ paten - vivix dan nutriferon hanya ada di shaklee
  5. 100+ pingat emas, perak dan gangsa - powered by shaklee iaitu atlet dan angkasawan.
  6. 100+ ujian klinikal - telomere & landmark study


KENAPA SHAKLEE??


SELAMAT. TERBUKTI. DAN BERKESAN

selamat - ujian kualiti
terbukti - angkasawan dan atlet
berkesan - landmark study dan Kajian telomere

Bila dah tau jenama shaklee terbaik, jadi bagaimana nak sertai shaklee ni? Klik je link ni cepat2


Kenali Nur Hijratul Hajar Bahaman

Saya merupakan seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak. Seorang ibu bekerjaya dan mempunyai matlamat besar dalam kehidupan. Ingin bebas dari belenggu hutang dan membantu golongan yang benar-benar memerlukan dan ingin berjaya dalam kehidupan.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment