Sunday 15 December 2019

3 cara mudah pembelian Vivix

Bagaimana nak beli Vivix

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera. Harini dah 15 Disember 2012. Kita ada beberapa hari sahaja lagi untuk melangkah masuk ke tahun yang baru. Macam mana azam korang tahun ni?? Banyak dah tercapai ke?? Ataupun carry forward ke tahun depan? 

Apa apa pun kak H doakan semoga semuanya dipermudahkan ye. Ok, entry kali ni santai santai je sebab lak H cuma nak share tentang cara macam mana nak beli Vivix. 3 cara yang sangat mudah.

Cara yang pertama, kalau ada yang nak kan Vivix, boleh je contact kak H melalui wasap 0132109044. Jika masih ragu2 dengan kak H, boleh jenguk Facebook kak H untuk kepastian. Maklumlah zaman sekarang ni memang ramai sangat scammer. Kadang orang yang kita tak sangka pun boleh jadi scammer.

Tapi sekiranya korang masih memilih untuk membeli di Hq atau laman web Shaklee pun masih boleh. Untuk walk in di hq, caranya korang perlu mendaftar sebagai ahli sebanyak rm69. Daripada pendaftaran tersebut, banyak kelebihan yang korang akan dapat apabila menjadi ahli. 

Antaranya adalah dapat membuat belian dengan harga yang jauh ebih murah terutamanya bila berlangsungnya promosi. Tapi kalau korang rasa sayang sangat nak keluarkan duit sebanyak rm69 tu,boleh je guna ID kak H 926826 (Nur Hijratul Hajar) ye.

Akhir sekali, cara yang paling best ialah semuanya dihujung jari. Korang klik je pada gambar Vivix di bawah, isi semua details yang diperlukan dan pastikan korang ada KAD KREDIT OR KAD DEBIT untuk membuat sebarang pembelian.



Semoga perkongsian kak H kali ini sedikit sebanyak membantu korang yang ingin membeli Vivix sendiri.. Ala ala privacy gitew.. Sehingga bertemu di lain entry..

Kenali Nur Hijratul Hajar Bahaman

Saya merupakan seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak. Seorang ibu bekerjaya dan mempunyai matlamat besar dalam kehidupan. Ingin bebas dari belenggu hutang dan membantu golongan yang benar-benar memerlukan dan ingin berjaya dalam kehidupan.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment