Saturday 7 December 2019

3 Cara Beli Shaklee tanpa menghubungi PENGEDAR


Macam mana nak beli Shaklee tanpa direct pada SID?

Assalammualaikum dan Selamat Petang semua sahabat kak H.. Harini kak H nak share Cara untuk Korang beli sebarang Vitamin Shaklee direct Hq tanpa menghubungi kak H.


Maklumlah korang semua kan kadang kadang nak urgent sangat vitamin tu tapi nak wasap takut kak H balas lambat kan? Takpe, korang Klik2 je terus sampai depan rumah or office. Kalau rajin, boleh jengah terus Hq Shaklee or Branch yang berdekatan. Semua boleh settle. Ikut je step yang kak H akan kongsikan dibawah ye. Cara- Caranya ialah:-


  • ORDER BY CALL

Untuk prosess order by Call di Hq atau Branch, anda perlu mempunyai ID Shaklee terlebih dahulu. Register sebagai ahli dengan kak H, kemudian boleh order melalui Call. Ataupun boleh sahaja menggunakan ID 926826 (NUR HIJRATUL HAJAR BAHAMAN) untuk sebarang order. Pilih HQ atau BRANCH yang berdekatan anda. Mana nak tengok kawasan BRANCH yang berdekatan dengan anda? Semak di CAWANGAN SHAKLEE BERDEKATAN

  • ORDER DI WEBSITE

Yang ni paling penting, korang kena ada DEBIT KAD ATAU KREDIT KAD. Klik2 je terus sampai depan rumah. Nak beli barang apa? Disini kak H ada listkan. Klik je link tersebut, terus masuk ke web Shaklee. Isi form yang dinyatakan dan alamat yang sepatutnya kemudian akhir sekali no kad debit/kredit dan CVV. Tunggu tac kemudian Siap!!


  • WALK IN

Ada lebih kurang 7 cawangan di Seluruh Malaysia yang anda kunjungi untuk mendapatkan produk Shaklee secara terus tanpa belian online mahupun melalui Pengedar. Untuk senarai cawangan, boleh rujuk CAWANGAN SHAKLEE YANG BERDEKATAN untuk dikunjungi. Tetapi pastikan anda menggunakan ID 926826 (NUR HIJRATUL HAJAR) untuk membuat sebarang pembelian dengan diskaun. Jika tidak, Pihak Shaklee akan mengenakan anda dengan HARGA RUNCIT.

Semoga dengan perkongsian kak H ni sedikit sebanyak dapat membantu korang diluar sana untuk membeli Shaklee dengan mudah tanpa sebarang keraguan. Macam kak H cakap tadi, kalau2 korang balik kampung ke, stok shaklee dah kering sangat. Mana pulak nak cari SID area kampung tu kan.. korang cari je branch yang berdekatan. Walk in je.. Terus dapat barang. Senang je kan?? OK sayang semua, jumpa lagi di entry kak H yang akan datang ye... Banyak lagi yang kak H nak kongsikan dengan Korang ni. Stay TUNED k!

**These statement have not been evaluated by The Food and Drug Administration. These products are not intended to be diagnosed, treat, cure or prevent any disease.**
Kenali Nur Hijratul Hajar Bahaman

Saya merupakan seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak. Seorang ibu bekerjaya dan mempunyai matlamat besar dalam kehidupan. Ingin bebas dari belenggu hutang dan membantu golongan yang benar-benar memerlukan dan ingin berjaya dalam kehidupan.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment