Wednesday 25 May 2016

Apa yang wanita ni buat sampai suami tak perlu operate luka yang menanah

 

Operation tangguh sebab gula tinggi

Kalau sebelum ni saya ada kongsikan pelbagai testimoni bagi pesakit kronik yang mengamalkan Vivix seperti sakit jantung, kencing manis, dan sebagainya. Kali ini saya ingin berkongsi pula testimoni bagaimana seorang pesakit kencing manis yang perlu operate akibat luka bernanah ditangguhkan.

 Berdasarkan cerita Pn. Ain, suami beliau pada mulanya telah ditahan diwad kerana kencing manis yang agak tinggi iaitu sebanyak 29.7 dan perlu menjalani pembedahan kerana ada luka yang menanah. Tapi selepas mengamalkan Vivix selama 3 hari, bacaan gula tersebut turun pada 10.9 dan doktor menyarankan supaya beliau meneruskan mengambil Vivix dalam masa 2 3 hari lagi dan suami beliau dibenarkan keluar wad tanpa pembedahan.

Bagaimana Vivix membantu?




Seperti yang pernah saya ceritakan sebelum ini, Vivix terdiri daripada 4 bahan utama iaitu Lobak Ungu, Anggur Muscadine, Elderberry dan Polyganum Cuspidatum. Keempat-empat bahan ini mengandungi kandungan antioksidan yang tinggi selain fungsi yang berbeza-beza.

Kandungan 40 kali ganda polifenol yang terdapat didalam Anggur Muscadine terbukti baik untuk kesihatan kardiovaskular, menurunkan tahap gula dalam darah, melambatkan proses penuaan, mencegah kanser serta sebagai anti-virus dan bakteria.
Selain itu, kandungan asid klorogenik di dalam Lobak Ungu bertanggungjawab mengurangkan diabetes. Manakala kandungan Virus tamin C yang tinggi didalam Elderberry sangat bermanfaat untuk jangkitan daripada virus dan bakteria

Ia juga mampu mencegah dan mengubati kanser, meningkatkan sistem imunisasi tubuh, menurunkan kadar kolesterol, mengatasi dan merawat masalah diabetes serta meningkatkan kesihatan jantung dan ginjal.

Banyak sangat manfaat 4 ramuan utama Vivix yang kita tidak pernah tahu dan ambil tahu. Jadi rasanya tidak terlalu lambat untuk kita mula dari sekarang. Amalkan Vivix dan kesihatan anda terjamin. In shaa Allah.

Ingin dapatkan Vivix dengan harga 20% diskaun, boleh menghubungi saya melalui wasap 0132109044 ataupun boleh berjumpa dengan saya sendiri.

Kenali Nur Hijratul Hajar Bahaman

Saya merupakan seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak. Seorang ibu bekerjaya dan mempunyai matlamat besar dalam kehidupan. Ingin bebas dari belenggu hutang dan membantu golongan yang benar-benar memerlukan dan ingin berjaya dalam kehidupan.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment