Monday 8 December 2014

Dilema selepas bersalin??Isteri cari cara turunkan berat badan dengan cepat dalam masa 3 hari supaya bentuk badan kembali kepada asal


Berat turun dengan plan 3 hari

Ketahui cara turunkan berat badan dengan cepat

Suatu hari, datang seorang teman kerumah saya. Ketika itu, saya baru lagi lepas berpantang dan anak saya baru mencecah usia 2bulan. Sedang asyik berborak, tiba-tiba dia bertanyakan kepada saya cara turunkan berat badan dengan cepat kerana dia lihat saya senang kembali kepada berat asal selepas bersalin sedangkan beliau sudah bertahun-tahun cuba untuk menurunkan berat badan namun gagal. Disini saya kongsikan sedikit tips bagaimana saya menurunkan berat badan saya dalam pelan 3 hari. Sebelum tu, jom tengok video ni bagaimana Pn. Salwa boleh turunkan berat badan sebanyak 20kg selepas bersalin??

Kurus Selepas Bersalin Sampai Turun 20kg! Wow! from iReach HD on Vimeo.

Tubuh anda telah melalui perubahan sejak disahkan hamil tidak lama dahulu. Selepas melahirkan bayi, anda menyusukan bayi dengan susu ibu, namun bagi anda yang kurang bernasib baik, mungkin masih ada sisa lebihan lemak yang kelihatan dan ingin anda singkirkan daripada pandangan umum. Anda pasti mahu tampil lebih menawan bukan? Oleh itu, tiba masanya untuk anda mula melakukan rutin penjagaan makanan dengan lebih teliti. Yang penting anda lakukan secara berterusan agar dapat mengembalikan semula keyakinan diri. Hanya ikuti pelan makan tiga hari berikut untuk mendidik anda makan secara sihat dan seimbang. Anda boleh mengikutinya untuk tempoh seminggu, dua minggu atau lebih dan anda boleh berhenti daripada mengikuti pelan makan berkenaan apabila sudah berpuas hati dengan bentuk tubuh yang diperoleh.

Jom dapatkan tips kurus dengan cepat supaya anda boleh memakai kebaya


Yakin dengan apa yang sedang anda usahakan

Apa sahaja perubahan yang ingin anda lakukan dalam hidup pasti menimbulkan rasa janggal. Endahkan hal itu dan yakinlah dengan apa yang sedang anda usahkan. Dalam masa beberapa hari kemudiannya anda pasti akan biasa dengan perubahan yang ingin dilakukan. Apa yang penting, kawal minda dan tubuh untuk menerima pendekatan cara makan baru yang cuba anda terapkan sepanjang tempoh berdiet. Jadikan tiga hari mendatang ini sebagai hari permulaan yang menggembirakan dan bakal menjadikan anda sebagai individu sihat di masa akan datang.


Ketahui jadual pemakanan yang sihat dan seimbang untuk menurunkan berat badan dengan cepat


Untuk memastikan usaha diet anda lebih berkesan, anda boleh mencuba  Lecithin kerana ia membantu mencairkan serta memecahkan lemak terutama kolesterol serta membantu memecahkan lemak badan dan mengurangkan lemak yang tersendat di pembuluh darah. Anda juga boleh mencuba Omega Guard kerana ia membantu menurunkan kolesterol dalam badan, mencegah masalah obesiti dan ketahui Bagaimana Omega membantu dalam menurunkan berat badan.

Selepas lemak dipecahkan, ianya perlu disingkirkan dengan Herblax kerana ia dapat membantu masalah sembelit, merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat dan tersimpan lama didalam tubuh, membuang segala toksin di dalam badan dan mengempiskan perut. Selain itu, anda juga boleh mencuba Alfalfa kerana ia membantu masalah gangguan pencernaan, mencegah edema iaitu pengumpulan air dalam badan, membantu masalah penghadaman serta menyahkan toksin di dalam tubuh.

Ini adalah apa yang saya amalkan dan saya telah mencadangkan kepada teman saya dan Alhamdulillah berkat usaha dan konsisten beliau, beliau dapat menurunkan berat badan sebanyak 5kg dan ini adalah hasilnya.



Nak dapatkan Set Kurus ni dengan segera??Hubungi saya 

Nur Hijratul Hajar Bahaman
Id Shaklee: 926826
Contact : 013-2109044 (sms/whataspp/telegram)
Email : nurhijratulhajar@yahoo.com

**These statement have not been evaluated by The Food and Drug Administration. These products are not intended to be diagnose, treat, cure or prevent any disease.**





Kenali Nur Hijratul Hajar Bahaman

Saya merupakan seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak. Seorang ibu bekerjaya dan mempunyai matlamat besar dalam kehidupan. Ingin bebas dari belenggu hutang dan membantu golongan yang benar-benar memerlukan dan ingin berjaya dalam kehidupan.

You Might Also Like

2 comments:

  1. rasanya ini memang dah jadi dilema semua wanita lepas bersalin, terutama yang naik berat mendadak-dadak masa hamil dulu, mesti risau takut tak turun-turun, ataupun turun sikit je..tak rugi cuba ni.

    CARA MENAMBAH SELERA MAKAN ANAK SUPAYA TIDAK KURUS KEDING

    ReplyDelete
  2. Mesti frustkan bilamana selepas berpantang badan bagaikan dipam-pam. Tak rugi cuba set ni.memang menjadi

    Pekerja pejabat kerap hadapi masalah kaki busuk ca...

    ReplyDelete