Monday 23 December 2013

Herblax : Detox yang terbaik


Assalammualaikum dan Salam Ceria semua pembaca blog permatahatibidadariku..Dah lama rasanya tak update blog ni..berhari2 kot..Start dari hubby balik ari khamis tu smpailah harini baru dpt nk update blog..3 hari berturut2 berjalan je..maklumlah, orang baru dpat gaji..nak beli barang anak sekolah lagi..huhu..Makanya hari ini nak cerita tentang detox.. 



Detox ialah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir didalam badan akan dikeluarkan melalui perkumuhan. Kebiasannya, lemak dan lendir yang berkumpul akan melekat di dinding usus. Detox amat penting untuk penyerapan nutrien dapat diserap oleh badan pada tahap optimum. Selepas dinding usus bersih, maka penyerapan nutrien dapat dijalankan dengan lancar. Oleh itu, detox amat penting sebelum mengambil sebarang vitamin atau supplemen supaya tahap penyerapan nutrien adalah pada kadar optimum.


Apa yang terkandung dalam Herb Lax yang hebat ni???

Ramuan utama Herblax:





Ramuan asas Herblax adalah terdiri daripada kombinasi sains perubatan dan teknologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi iaitu:-

  1. Alfalfa leaves
  2. Senna leaves
  3. Anise seed
  4. Blue malva flower
  5. Buckhorn bark
  6. Licorice root
  7. Rhubarb root
  8. Fennel seeds
  9. Culver's root

Manfaat Utama :

  • Pembersihan Najis yang tersekat
  • Merangsang usus utnuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita
  • Membantu masalah sembelit
  • Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit.
  • Mengempiskan perut
  • Ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas, sebagai minuman teh herba.

Siapa yang memerlukan Herblax?

  • Pengamal tegar ubat tahan sakit
  • Mereka yang mempunyai masalah pembuangan, perkumuhan kurang lancar atau sembelit
  • Pesakit gout
  • Mereka yang ingin membersihkan usus terutama sekali mereka yang baru berjinak2 dengan supplemen
  • Mereka yang ingin kurus dan menyingkirkan lemak dan toksin dalam badan

Selepas proses detoksifikasi, usus akan menjadi lebih bersih dan sihat maka penyerapan suplemen lebih cepat dan berkesan.

Untuk maklumat lanjut, boleh sms/whatsapp/wechat 013-2109044 atau email ke nurhijratulhajar@yahoo.com




Kenali Nur Hijratul Hajar Bahaman

Saya merupakan seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak. Seorang ibu bekerjaya dan mempunyai matlamat besar dalam kehidupan. Ingin bebas dari belenggu hutang dan membantu golongan yang benar-benar memerlukan dan ingin berjaya dalam kehidupan.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment