Tuesday 28 February 2017

Pengedar Sah Shaklee Meru, Puncak Alam dan Saujana Utama


Cod Vitamin Shaklee

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera semua peminat setia vitamin Shaklee.. Sedang mencari pengedar Sah Shaklee yang berdekatan dengan anda, sayalah orangnya. Saya ada Pn. Hajar Pengedar Sah Shaklee di kawasan Meru, Puncak Alam dan Saujana Utama. 

Apa yang bestnya beli dengan saya ni? Kalau rasa nak vitamin cepat sangat aka URGENT!!  In shaa Allah saya boleh hantar hingga ke depan pintu rumah anda. Tapi maaf waktu penghantaran adalah pada waktu siang sahaja dan tiada penghantaran pada waktu malam. Tetapi, masa penghantaran adalah mengikut kesesuaian masa saya oleh saya perlu menguruskan anak-anak yang bersekolah. 

Tetapi jika anda ingin menjimatkan kos penghantaran, saya juga ada membuat penghantaran ke seluruh malaysia, Sabah Sarawak mahupun luar negara. Kadar pos adalah Rm8 dan keatas mengikut saiz dan berat serta syarikat penghantaran. Ok, sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee bolehlah menghubungi saya melalui wasap 013-2109044 (Pn. Hajar) 



**These statement have not been evaluated by The Food and Drug Administration. These products are not intended to be diagnosed, treat, cure or prevent any disease. **




Kenali Nur Hijratul Hajar Bahaman

Saya merupakan seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak. Seorang ibu bekerjaya dan mempunyai matlamat besar dalam kehidupan. Ingin bebas dari belenggu hutang dan membantu golongan yang benar-benar memerlukan dan ingin berjaya dalam kehidupan.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment