Friday 23 December 2016

Macam mana nak dapatkan Vivix dengan harga yang murah


Vivix the DIVA

Dalam banyak banyak produk Shaklee, antara yang paling mahal adalah produk Vivix. Tapi kan.. ada tapi tau.. Kalau korang baca kandungan Vivix tu dengan sangat teliti, korang takkan rasa pun yang Vivix ni mahal. Nak tahu kenapa? Sebab Vivix ada 4 bahan utama yang sangat RARE dan takde dalam produk lain.

Bagi yang sedia maklum, harga pasaran Vivix ialah RM475 so jangan tertipu dengan harga Vivix yang lebih murah dari pasaran. Berkemungkinan Vivix tersebut sudah expired tanpa sebarang konsultasi. Pernah satu situasi dimana customer membeli produk Shaklee di Shopee tetapi vitamin yang customer tersebut dapat sudah pun expired. Malangnya, customer tersebut meminta SID yang lain bertanggungjawab terhadap kes tersebut memandangkan beliau ada pengedar Shaklee.

Bagi kes sebegini,pihak Shaklee tidak akan bertanggungjawab atas sebarang kesulitan yang datang dari pihak customer kerana membelinya dari pihak yang tidak berdaftar. Ini kerana setiap SID (Shaklee Independent Distributor) yang berdaftar mempunyai Id masing masing jika ingin membuat sebarang aduan. Selain itu, SID yang berdaftar juga sudah dilatih untuk memberikan informasi yang betul berkenaan produk.

Laman web yang selalu menjual harga produk Shaklee yang terlalu murah ialah Lazada dan Shopee. Kebiasaannya, ramai yang complaint produk Shaklee yang dibeli di lazada kebanyakkannya hampir tarikh luput dan tanpa konsultasi. Bila tiada konsultasi, mulalah complaint produk tak berkesan pada diri sendiri padahal salah siapa? Nak sangat yang murah dari pasaran, tapi diri sendiri yang terkesan.

Sebab tu pentingnya beli dengan pengedar yang sah untuk dapatkan konsultasi yang sepatutnya. Ada cara makan yang sepatutnya untuk sesetengah penyakit dan ada sesetengah penyakit yang perlu mendapatkan konsultasi jika mengambil supplemen. Jika anda ingin mendapatkan Vivix, bolehlah dapatkan dari saya keran saya adalah Pengedar Shaklee anda yang sah dan saya akan berikan konsultasi secara percuma dan sepatutnya kepada pembeli.

Untuk mendapatkan Vivix, anda boleh menghubungi saya melalui wasap 013-2109044 (Pn. Hajar)  ataupun boleh pm direct ke fb personal saya Nur Hijratul Hajar Bahaman



**These statement have not been evaluated by The Food Administration. These products are not intended to be diagnosed, treat, cure or prevent any disease**
Kenali Nur Hijratul Hajar Bahaman

Saya merupakan seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak. Seorang ibu bekerjaya dan mempunyai matlamat besar dalam kehidupan. Ingin bebas dari belenggu hutang dan membantu golongan yang benar-benar memerlukan dan ingin berjaya dalam kehidupan.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment