Monday 7 July 2014

FLAWLESS AND GOJES DI HARI RAYA DGN VIVIX


Entry hari ni nak cerita pasal Vivix Shaklee..Memang sesuai sangat kpd sesiapa sje yg rasa nak flawless and gojes pada raya pertama nanti..Sebab promo bulan ni yg Shaklee tawarkan ialah Vivix..



Bila bercerita tentang Vivix mesti ramai yang kagum dgn hasil kepada penggunaan Vivix ni, tapi bila bercakap tentang harga pulak mesti ramai yang terdiam...huhu..Memang tak dinafikan harga Vivix ni amat mahal, tapi kalau nak dibandingkan dengan keberkesanannya memang amat berbaloi..Bak kata pepatah, "Alah membeli, menang memakai". Bagi yang tak pernah membeli Vivix dan meminumnya mesti akan berfikir 1000kali untuk membelinya..(amboi, sampai 1000x banyak sangat tu..) tapi bagi yg telah merasai kelebihan Vivix ni, tak dinafikan yg Vivix akan jadi salah satu barang keperluan tiap2 bulan.. Ia bukan sahaja untuk anti penuaan malah sesuai untuk warga2 emas yg mempunyai masalah kesihatan seperti sakit jantung, kencing manis, diabetis dan sebagainya..So, rasanya tak salah kalau kita berbelanja lebih sikit untuk ibubapa kita..Daripada terpaksa keluarkan duit beribu2 untuk sesuatu pembedahan atau sebaliknya..

Nak tahu, bagaimana Vivix ni bertindak?? Meh baca info ni..

Apa yg menarik tentang Vivix ni ialah kandungan Polifenolnya. Polifenol ialah khasiat semulajadi untuk anti oksidan dan awet muda serta anti penuaan.. Satu lagi bahan ajaib yg ada di dalam Vivix ialah  Resveratol. Pada zaman dahulu, Resveratol hanya dijumpai dalam minuman wain dan Alhamdulillah penemuan terbaru telah menjumpai Resveratol ini di dalam buah Elder Berry. Resviratol ini mampu mengekalkan awet muda.. Kita tidak mungkin boleh mengelak dari proses penuaan, tetapi kita boleh melambatkan proses penuaan tersebut..


Nak tahu, bagaimana Vivix bertindak??

Vivix bertindak melalui 4 cara iaitu melalui DEFENSE ENERGY REPAIR PERFORMANCE

  • Mempertahankan DNA (defense)
  • Memberikan tenaga (energy)
  • Memulihkan DNA (repair)
  • Meningkatkan DNA (performance)
Jom ketahui lebih lanjut tentang VIVIX dan testimoni hebat PENGGUNA VIVIX. Dapatkan Vivix anda sekarang!!! Nak harga lebih murah?? Boleh je, beli 2 botol Vivix anda akan dapat free membership dan saya akan daftarkan terus menjadi ahli manakala bulan berikutnya, anda akan dapat cashback reward. Untuk maklumat lanjut, sila hubungi saya melalui sms/whatsapp 013-2109044 atau email ke nurhijratulhajar@yahoo.com

**These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These producrs are not intended to be diagnose, treat, cure or prevent any disease.**


Kenali Nur Hijratul Hajar Bahaman

Saya merupakan seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak. Seorang ibu bekerjaya dan mempunyai matlamat besar dalam kehidupan. Ingin bebas dari belenggu hutang dan membantu golongan yang benar-benar memerlukan dan ingin berjaya dalam kehidupan.

You Might Also Like

2 comments:

  1. Vivix the best:)
    Www.mummy-ariana.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Good info
    http://cantikmenawansihat83.blogspot.com

    ReplyDelete