Thursday 7 November 2013

06 TESTIMONI VIVIX YG AWESOME



Assalammualaikum semua pembaca blog..huhu
Jam di dinding menunjukkan pukul 12:25am..Wah, masih belum tido saya..heheh..biasalah kalau ada anak kecik ni, time die tengah tidolah baru nk update segala ape yg tak diupdate..kalau die jaga, memang kena perhatian sepenuhnyalah..Malam ni saya nak citer sikit pasal testimoni customer yg pernah menggunakan VIVIX...Kalau masih ingat, saya pernah ceritakan khasiat VIVIX dalam entry sebelum ni..So, kali ni kita tengok pulak testimoni yang awesome dari pengguna VIVIX..memang menakjubkan..

1. Muka husband ramai yang tegur nampak muda dari umur sebenar..


2. Ulcer hilang tak sampai seminggu penggunaan.



 3. Sihat selepas minum VIVIX


 4. Kadar gula dalam darah menurun dan bebas dari diabetes..


 5. Alhamdulillah boleh melihat semula


 6.Batuk Berkurangan

Dah Nampak hasilnya kan???Dah tu apa tunggu lagi?Hadiahkan sebotol pada orang yang tersayang..Nak guna sendiri pun boleh..takde masalah..

Sempena Promosi VIVIX untuk bulan ni, apa tunggu lagi????Harga memang sangat2 special dan jatuh menjunam pada bulan ni..Rugi kalau tak ambil satu..nak simpan buat stok berbulan2 pun boleh..huhu

Harga sebenar RM475 tau!!!Nak tahu harga yang special tu, SMS/WHATSAPP 013 2109044 untuk respond yang cepat atau email ke nurhijratulhajar@yahoo.com

Kenali Nur Hijratul Hajar Bahaman

Saya merupakan seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak. Seorang ibu bekerjaya dan mempunyai matlamat besar dalam kehidupan. Ingin bebas dari belenggu hutang dan membantu golongan yang benar-benar memerlukan dan ingin berjaya dalam kehidupan.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment