Friday 11 November 2016

Cod Vivix sekitar kawasan Bandar Tasik Puteri, Country Homes dan Rawang


Berita baik bagi peminat Vivix

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera pembaca semua.. 

Rasanya ramai yang dah tahu tentang Kehebatan Vivix dalam membantu pelbagai penyakit mahupun kanser. Saya pernah kongsikan sebelum ni testimoni pengguna Vivix bagi masalah darah tinggi, kencing manis, kanser paru-paru, kanser kelenjar dan banyak lagi.

Bagaimana Vivix mampu melawan penyakit kronik mahupun kanser kerana Vivix mengandungi Resveratrol yang mampu melawan sel-sel kanser dari terus merebak. 4 bahan utama Vivix yang sangat hebat iaitu Anggur Muscadine, Purple Carrot, Polyganum Cuspidatum dan Elderberi Eropah mampu memelihara sel-sel dari jangkitan virus dan bakteria.



Antara manfaat lain kandungan Vivix ialah:-
  1. Melindungi dan mengaktifkan mitokondria
  2. Mengaktifkan gen anti-penuaan. 
  3. Melanjutkan jangka hayat. 
  4. Meningkatkan daya ketahanan
  5. Membina daya ketahanan terhadap kanser. 

Alhamdulillah ramai pengamal Vivix sembuh dari penyakit kronik dan kanser.. Berikut adalah testimoni pengguna Vivix.









Saya adalah Pengedar Sah Shaklee sekitar Bandar Tasik Puteri, Country Homes dan Rawang serta Puncak Alam, Saujana Utama, Meru dan Setia Alam. 

Jika anda ingin mendapatkan Vivix tanpa kos pos bolehlah cod dengan saya tapi jangan risau jika anda berjauhan dengan kawasan saya, anda masih boleh mendapatkan Vivix melalui pos. 

Kebiasaanya, saya hanya menggunakan 3 jenis kurier iaitu Gdex, Citylink atau poslaju. Namun jika anda ingin membeli sendiri melalui laman web, boleh klik pada gambar. 

 Order Vivix




Terima kasih kerana mempercayai saya sebagai pengedar sah Shaklee anda. Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi saya melalui whatsapp ke 0132109044. 

**These statement have not been evaluated by The Food and Drug Administration. These products are not intended to be diagnosed, treat, cure or prevent any disease.**




Kenali Nur Hijratul Hajar Bahaman

Saya merupakan seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak. Seorang ibu bekerjaya dan mempunyai matlamat besar dalam kehidupan. Ingin bebas dari belenggu hutang dan membantu golongan yang benar-benar memerlukan dan ingin berjaya dalam kehidupan.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment