Thursday 2 January 2014

PROMO TAHUN BARU ALFALFA BUY 6 FREE 1


Alhamdulillah hari ini hari khamis 2hb Januari 2014 iaitu kita sudah melangkah ke tahun yang baru dengan azam yang baru dan semangat yang baru. Mesti semua dah berazam untuk tahun baru ni kan???Macam2 yang mungkin kita impikan dan ingin capai tetapi jalan untuk menuju impian itu terletak di tangan kita sendiri..

Pada entry yang lepas, saya telah menceritakan kandungan yang terdapat didalam alfalfa ini. Sempena Promo Alfalfa ni, Beli 1 dapat 1, Beli 2 dapat 2, Beli 6 dapat 7..Sapa tak nak kan??


Alfalfa ini mempunyai pelbagai fungsi antaranya Milkbooster, merawat masalah keputihan, mencuci usus bagi membuang toksin, bertindak sebagai kacip fatimah, memulihkan urat selepas bersalin, menguatkan stamina seorang lelaki dan banyak lagi..

Harga sebenar alfalfa ialah RM53.50..Nak dapatkan harga promosi???Meh pm/sms/whatsapp 0132109044 atau emailkan ke nurhijratulhajar@yahoo.com



Kenali Nur Hijratul Hajar Bahaman

Saya merupakan seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak. Seorang ibu bekerjaya dan mempunyai matlamat besar dalam kehidupan. Ingin bebas dari belenggu hutang dan membantu golongan yang benar-benar memerlukan dan ingin berjaya dalam kehidupan.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment