Thursday 30 October 2014

Macam mana boleh terjebak dengan Shaklee??


Assalammualaikum w.b.t semua..

Alhamdulillah, kita sudah pun berganjak ke tahun baru bagi yang islam. Rasanya belum terlambat lagi saya nak ucapkan Salam Maal Hijrah kepada semua..Ingat lagi Maal Hijrah tahun lepas merupakan satu penghijrahan yang amat besar wat saya..


Dan Shaklee sendiri banyak mengubah kehidupan saya..


Gambar semasa perjumpaan pertama saya bersama Empayar Master Wan Fatihanum merangkap Nanny saya..


Berbalik pada entry harini..Kali ni nak cerita pengalaman saya sendiri macam mana saya boleh terjebak dengan Bisnes Online Shaklee ni..Kalau nak diikutkan, mula-mula saya memang kuno betul langsung tak pernah dengar pun produk jenama Shaklee ni..Saya start kenal Shaklee bila nampak iklan tentang set menyusu..Kalau ikutkan anak ke2 saya masa tu dah 6bulan..susu pun cukup-cukup makan..Lagi-lagi baby boy..Tapi disebabkan niat nak menyusukan anak saya usaha gak nak cari milkbooster..Pm punya pm, rupanya Set Menyusu ada banyak set mengikut keperluan dan bajet kita..tapi saya cuma amik trial pack je dulu sebabnya tak berapa yakin lagi dengan Shaklee ni dan baru nak mencuba..huhu

Bila dah cuba, mulalah jadi minat dan saya cuba pulak ESP. Alhamdulillah lepas cuba ESP, susu saya semakin banyak dan semakin pekat...Mulalah jatuh cinta dengan ESP dan Shaklee..Sejak dari hari tu, saya mula cuba satu-satu produk Shaklee yang ada..Masa mula-mula nak amik ESP macam tertelan-telan gak sebab takut rasa susu..dah lah saya ni anti susu..hahah takut muntah lak nanti minum..tapi bila dah minum, ok pulak sebabnya ESP ni rasa soya..Lepas ESP saya cuba pulak ostematrix sebab saya ni kekurangan kalsium. maklumlah tak minum susu kan???mana nak datang kalsiumnya padahal kalsium tu penting untuk perempuan lagi-lagi ibu yang lepas bersalin..Tau-tau nanti ada je gigi dan tulang yang rapuh..hahah

Bermula dari membeli, saya telah dipelawa untuk menjadi Ahli Shaklee oleh upline saya merangkap "mummy" saya. Dari situ, mulanya saya sekadar nak makan sendiri tapi bila dah masuk dalam group Jutawan Shaklee dan merasakan Aura mereka, saya mula buat Shaklee secara sambilan dan Alhamdulillah ianya membuahkan hasil..Memang tidak salah saya menyertai Shaklee..


Nak tahu, apa keistimewaan Bisness Shaklee ni?? Ada saya kongsikan cara buat duit dari rumah dengan Shaklee

  1. Tak perlu modal yang besar
  2. Upline dan Supported Group
  3. Tak perlu simpan stok dirumah
  4. Bisnes yang boleh diwarisi
  5. Semua dihujung jari
Apa tunggu lagi??Jom sertai kami sekarang..KAMI AKAN GUIDE FROM ZERO TO HERO..Tak perlu risau tentang tak tahu meniaga, tak reti nak promote, malu nak jual barang..Semua akan diajar oleh upline anda dan bimbingan diberi secara percuma tanpa bayaran. Strategi marketing ada disediakan dan akan diajar. Duplicate dari orang-orang yang sudah berjaya dan kita hanya ikut sahaja. Tak perlu takut terkontang kanting sebab kita adalah satu kumpulan dan bisness partner. Yang penting, kesungguhan kita sahaja..

Disini ada saya kongsikan sedikit gambar sewaktu Master Celebration di Hotel Pullman Putrajaya..Bukan calang-calang tempat ye untu Master Celebration ni..huhu







Nak tahu lebih lanjut, hubungi saya di talian 013-2109044(pn.hajar)sms/whatsapp/wechat/telegram atau email ke nurhijratulhajar@yahoo.com

Kenali Nur Hijratul Hajar Bahaman

Saya merupakan seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak. Seorang ibu bekerjaya dan mempunyai matlamat besar dalam kehidupan. Ingin bebas dari belenggu hutang dan membantu golongan yang benar-benar memerlukan dan ingin berjaya dalam kehidupan.

You Might Also Like

5 comments:

  1. Join shaklee memang best..banyak ilmu yang kita dapat...upline dan kengkawan yang supporting menambah lagi semangat nak majukan diri.....mantappp lah join shaklee. ..

    ReplyDelete
  2. Semua nya bermula dengan mencuba set shaklee, kemudian terus jatuh cinta

    kelebihan zinc complex

    ReplyDelete
  3. wah..seronoknya berukhuwah dengan shaklee. memang pada awalnya kita jatuh cinta dengan produk shaklee dulu, baru kita nak share kebaikannya dengan org lain, tak gitu?

    TIPS ANAK CERIA ~ PART II

    ReplyDelete
  4. Rupanya kita pernah pergi event yang sama cuma masa tu masih tak kenal antara satu sama lain je..hihi

    ReplyDelete