Sunday 8 May 2016

Tips berhenti merokok dengan mudah dan tidak ketagih

 

Tips mudah berhenti merokok

mendetoxkan nikotin dalam badan

Assalamualaikum wbt dan Salam 1 Malaysia. Hari ini merupakan Hari ibu Sedunia. Diketempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari ibu kepada semua ibu-ibu diluar sana. Jasa dan pengorbanan seorang ibu tiada nilainya.

Pada hari ini saya ingin berkongsi sedikit tentang tips bagaimana untuk berhenti merokok khas buat suami atau lelaki ye tapi tak lupa juga kepada segelintir wanita yang merokok juga.

Saya percaya semua orang tahu akan bahaya merokok itu bahkan seluruh dunia pernah mengadakan kempen anti merokok tapi masih lagi tidake dihiraukan. Itulah tandanya seorang perokok itu ketagih akan rokok.

Berbalik kepada perkongsian saya hari ini,sekiranya anda seorang perokok tegar,wajib tonton video ini!!!!


Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk Selama-Lamanya from iReach HD on Vimeo.



Berikut adalah tips untuk berhenti merokok dengan mudah. Antaranya ialah:-


  • Warwarkan kepada orang sekeliling bahawa anda ingin berhenti merokok
  • Cuba sibukkan diri
  • Banyakkan minum air
  • Banyakkan tidur
  • Tetapkan target waktu untuk merokok
  • Berfikiran positif
Dah banyak testimonials yang dikongsikan tentang kejayaan berhenti merokok dgn Vivix. Persoalannya, macamana Vivix ni boleh hilangkan ketagihan merokok?

1. Vivix  men-detox-kan nikotin dari dalam darah, organ, otak, etc. Bila nikotin dah takde, rasa ketagih nak nikotin pun hilang.

2. Orang merokok merasakan satu 'feeling' bila dia isap rokok. Sbb tu bila dia berhenti isap rokok, otak dia rasa lain macam & memanggil2 utk dia hisap rokok balik bg mendapatkan semula 'feeling' tu. Vivix boleh memberikan 'feeling' tu, jadi bila dia minum Vivix, dia tak rasa terpanggil nak merokok.

3. Vivix mengurangkan simptom withdrawal bila berhenti merokok. Simptom withdarawal ni teruk2 juga. sebab tu ramai orang yg berhenti merokok tiba2, dia kena macam2 penyakit. senang cakap, badan 'terkejut' dgn keadaan yang dia tak biasa (takde sumber nikotin). Insya-Allah dgn Vivix boleh redakan kejutan tu.

Sebaiknya Vivix diambil bersama dgn DTX Complex utk detox segala benda yg ada dalam organ dalaman terutama hati.




Sekiranya anda ingin mendapatkan Vivix bolehlah menghubungi saya melalui wasap 0132109044 atau boleh
berjumpa dengan saya sekiranya anda berdekatan dengan saya.
Kenali Nur Hijratul Hajar Bahaman

Saya merupakan seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak. Seorang ibu bekerjaya dan mempunyai matlamat besar dalam kehidupan. Ingin bebas dari belenggu hutang dan membantu golongan yang benar-benar memerlukan dan ingin berjaya dalam kehidupan.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment