Sunday, 22 May 2016

OMG!! Umur 57 tapi nampak macam 30an


Ingatkan kakak bila jalan dengan anak

Baru je semalam saya ada kongsikan cara bagaimana ingin kekal awet muda dalam masa 9 hari tapi kali ni testimoni yang sangat fresh dimana seorang ibu dikatakan kakak apabila berjalan sebelah anak. Nak tahu apa rahsia dia?sudah tentulah Vivix.

Percaya tak kalau saya katakan bahawa umur wanita didalam gambar dibawah dalam lingkungan 30-an.



Ha, mesti percaya kan? Dengan keadaan kulit muka yang tegang, memang tidak nampak langsung sebenarnya umur wanita ini adalah dalam lingkungan 50-an. Pada mulanya makcik ini hanya mengambil Vivix untuk masalah eczema yang je tapi macam- macam manfaat pulak yang dapat. 

Daripada apa yang dikongsikan makcik ini, kulit beliau semakin putih, makin anjal, sakit-sakit sendi dah tiada dan sudah tentu eczema pun dah sembuh. Memang tidak dinafikan lagi betapa hebatnya Vivix ni. Jika dikaji isi kandungan Vivix ini sahaja sudah membuatkan kita teruja.



Ingin kekal awet muda dan anjal, boleh hubungi saya sekarang melalui wasap 0132109044 atau boleh berjumpa saya sendiri jika berdekatan dengan saya.

**these statement have not been evaluated by The Food and Drug Administration. These products are not intended to be diagnose, treat, cure or prevent any disease.**
Kenali Nur Hijratul Hajar Bahaman

Saya merupakan seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak. Seorang ibu bekerjaya dan mempunyai matlamat besar dalam kehidupan. Ingin bebas dari belenggu hutang dan membantu golongan yang benar-benar memerlukan dan ingin berjaya dalam kehidupan.

You Might Also Like

0 comments:

Post a comment