Thursday 26 May 2016

Cara menghilangkan jeragat serta berat badan dengan cepat dalam masa sebulan


Jeragat makin kurang, wrinkle mata hilang, berat turun 3kg

Kalau dah bernama wanita, bab kecantikan ni dah sangat sebati dengan mereka. Semua wanita didunia ini ingin dilihat sebagai wanita yang anggun. Kalau tumbuh jerawat atau jeragat sikit, mulalah mencari pelbagai produk kosmetik untuk menutup cela tersebut. Segala macam usaha akan dilakukan bagi memastikan masalah tersebut selesai.



Makna cantik itu sangat meluas. Tapi bagi pendapat individu saya sendiri, cantik itu bukan dari luaran sahaja, seeloknya cantik luar cantiklah dalam. Tapi kali ni saya bukan nak cerita tentang kecantikan ye. Saya ingin terangkan cara mudah mengurangkan jeragat. Sebelum itu,ambil tahu dulu apa itu jeragat, bagaimana ia berlaku dan cara merawatnya.

Jenis-jenis jerawat


  • Jerawat Ringan (bintik-bintik hitam dan jerawat kecil )
  • Jerawat sederhana ( banyak jeragat, bintik hitam dan putih, keluar jerawat badan )
  • Jerawat Kronik ( jerawat besar,sakit,parut kekal,termasuk jerawat badan jenis jerawat kronik)

Punca-punca jerawat


  • Hormon ( ketika haid )
  • Kekotoran di muka 
  • Alahan
  • Silap penjagaan ( set kosmetik / set rawatan kulit )
  • Kandungan toksin dalam badan tinggi
Apabila kulit muka dipenuhi jerawat , biasa kita akan cuba pelbagai jenis produk untuk membersihkan jerawat dan parut yang ada. Tetapi sejauh mana ia nya berkesan. Kenapa dah cuba macam-macam produk tapi jerawat tetap ada. Parut tetap tidak hilang. 

Itu tandanya badan kita perlu melakukan detox bagi mengeluarkan toksin didalam tubuh badan. Kerana punca utama jerawat adalah kekotoran dan masalah keradangan tisu kulit muka. 

Bagaimana Vivix Boleh Membantu?? 

Salah satu agen Detox yang paling berkesan adalah ViViX kerana vivix mempunyai satu manfaat iaitu anti-radang yang sangat bagus selain manjadi sumber Vitamin A yg terbaik. Ia terdapat dalam CARROTT PURPLE. 

Selain itu, vivix membantu memperbaiki tisu-tisu kulit muka yang rosak dan juga melindungi sel-sel yang ada daripada rosak. Ia adalah tugas RESVERATROL - kuat dengan anti-oksidan.

Sebagai agen DETOX terhebat, Vivix membantu membersihkan TOKSIN dalam badan yang juga menjadi punca kenapa jerawat sukar hilang di kulit muka. 

Bila dalaman bersih, luaran juga akan bersih kerana sel-sel dan organ dalaman berfungsi dengan baik. Dengan mengamalkan vivix, secara tidak langsung kita dapat memperbaiki sel-sel dan organ dalam badan kita yang lemah atau rosak..

Bakteria dan kotoran yang ade diluar dan melekat pada kulit muka boleh dicuci dengan pencuci muka tetapi bakteria dan kotoran yang dah masuk dalam badan tetapi bagaimana nak cuci kan?

Jadi, kita kena juga cuci bakteria dan kotoran yang ade didalam.. Ade juga yg kata, bila jerawat penuh di muka, tanda nya darah kita kotor tapi takkan nak tukar darah pulak kan? Ianya satu yang mustahil. Jadi, jalan penyelesaiannya ialah cuci darah dengan bahan yang sepatutnya.

Dibawah adalah salah satu testimoni pengguna Vivix bagi masalah jeragat. Dalam masa sebulan, masalah jeragat beliau hilang.


Kalau nak cara mudah, minum je Vivix 1 sudu kecil sehari, inshaAllah dalam masa sebulan dah nampak hasil macam akak dalam gambar di atas.

Nak dapatkan Vivix, hubungi saya melalui wasap 013-2109044 atau boleh berjumpa dengan saya sendiri jika anda berdekatan dan ingin menjimatkan kos penghantaran.

**These statement have not been evaluated by The Food and Drug Administration. These products are intended to be diagnose, treat, cure or prevent any disease.**



Kenali Nur Hijratul Hajar Bahaman

Saya merupakan seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak. Seorang ibu bekerjaya dan mempunyai matlamat besar dalam kehidupan. Ingin bebas dari belenggu hutang dan membantu golongan yang benar-benar memerlukan dan ingin berjaya dalam kehidupan.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment