Tuesday 14 March 2017

Pengedar Sah Shaklee Batu Arang, Kota Puteri dan Ijok


Pengedar Shaklee berdekatan anda

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera pembaca semua. Harini saya nak kongsi berita baik dengan anda semua bagi peminat vitamin Shaklee dan ingin dapatkan dengan segera.

Seperti biasa, saya adalah pemilik blog ini iaitu Nur Hijratul Hajar binti Bahaman Pengedar Sah Shaklee dan masih aktif dengan No id:926826. Seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak, saya menjalankan bisness Shaklee ini sepenuh masa. Selain cover kawasan Bandar Tasik Puteri, Country Homes dan Rawang , saya juga adalah pengedar Sah kawasan Batu Arang, Kota Puteri dan Ijok.

Pada hujung minggu, saya boleh membuat penghantaran di sekitar Puncak Alam, Meru dan Setia Alam. Namun, cas penghantaran masih dikenakan jika jarak km adalah sangat jauh. Jika ingin menjimatkan kos penghantaran, anda boleh datang sendiri ke rumah saya dan barang adalah ready stok.

Bukan itu sahaja, saya masih menjalankan urusan jual beli melalui pos ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Manakala kos pos hanya RM 8- RM 15. Pilihan ditangan anda. Jika inginkan ready stok, boleh menghubungi saya melalui wasap 0132109044


Kenali Nur Hijratul Hajar Bahaman

Saya merupakan seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak. Seorang ibu bekerjaya dan mempunyai matlamat besar dalam kehidupan. Ingin bebas dari belenggu hutang dan membantu golongan yang benar-benar memerlukan dan ingin berjaya dalam kehidupan.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment