Friday, 17 February 2017

Wana amik sebab nak hilangkan sakit pinggang lepas epidural.. 3 hari lepas ambil, sakit tu beransur hilang..


Nikmat rasa bila sakit belakang tu hilang..

Biasa orang kata kesan epidural ni lama. Memang takkan hilang sampailah tua lebih-lebih lagi bila angkat barang-barang yang berat. Kak H sebenarnya tak tahu sebab memang tak pernah ambil.. Epidural ni kebiasaanya diambil oleh ibu yang ingin melahirkan secara pembedahan. Ia bertujuan untuk memberikan rasa kebas ketika pembedahan dilakukan dan ia dibius di tulang belakang.



Rata-rata pengalaman yang kak H dengar tentang epidural ini sangat menyedihkan kerana kesannya yang sangat dahsyat. Tapi demi untuk melahirkan zuriat yang selamat dan sihat, ibu sanggup melakukan apa sahaja walaupun terpaksa menanggung akibat. Nampak tak betapa besarnya pengorbanan seorang ibu. Tidak hairanlah jika Allah s.w.t itu meletakkan darjat ibu itu setinggi-tinnginya.

Kalau sebelum ini kak H ada kongsikan sedikit sebanyak informasi tentang epidural, tapi kali ni kak H akan kongsikan macam mana cara nak hilangkan sakit epidural ni. Alhamdulillah ikhtiar seorang sahabat kak H, dengan mengamalkan Vivix untuk sakit pinggang lepas epidural memang berkesan..

Bukan tu je, sakit sendi dan gastrik pun hilang.. Apa apa pun semua dengan izin Allah.. Kalau tak percaya boleh tengok testimoni dibawah ni. Korang yang ada ambil epidural tu wajib cuba Vivix sebagai ikhtiar untuk hilangkan rasa sakit pinggang tu..



**This statement have not been evaluated by The Food and Drug Administration. These products are not intended to be diagnosed, treat, cure or prevent any disease.**
Kenali Nur Hijratul Hajar Bahaman

Saya merupakan seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak. Seorang ibu bekerjaya dan mempunyai matlamat besar dalam kehidupan. Ingin bebas dari belenggu hutang dan membantu golongan yang benar-benar memerlukan dan ingin berjaya dalam kehidupan.

You Might Also Like

0 comments:

Post a comment