Thursday, 15 November 2018

APA YANG BAGUS SANGAT DENGAN SHAKLEE NI??


Shaklee Luarbiasa


Sebenarnya ramai je lagi kat luar sana yang tak kenal Shaklee. Dengar pun tak pernah. Masa kak H dulu pun sama. First time dengar sebab produk Shaklee ni tak masuk TV, tak masuk radio, billboard pun jarang sangat jumpa. Macam mana lah orang nak kenal kan? 


Nak tahu sebab apa?


  • Sebab Shaklee lebih utamakan bonus kami para pengedarnya, daripada Shaklee bayar puluhan ribu kat stesyen tv tu. Nak masuk iklan TV 30 saat tu pun dah berpuluh ribu tau. Malah Shaklee tak pernah miss bayar bonus pada kami setiap tengah bulan
  • Shaklee bukan seperti MLM yang lain yang orang atas cuma goyang kaki orang bawahan buat kerja. Bukan sama sekali ye!! Shaklee mengamalkan konsep siapa berusaha lebih, dia yang akan dapat lebih. Orang bawahan pun boleh sama level dengan orang atas. Syok kan??
  • Tidak memerlukan modal berpuluh-puluh ribu untuk menjadi ahli dan simpan stok bawah katil. Semuanya boleh order dihujung jari sahaja.
  • Produk Shaklee tidak dijual di kaunter kedai/farmasi kerana teknik pemasaran Shaklee Malaysia menggunakan kaedah jualan langsung; bukannya jualan secara runcit/komersial. Produk Shaklee eksklusif; bukan produk lambakan di pasaran luar.
  • Yang bestnya bila beli dengan pengedar bebas sah Shaklee ni, kami berikan konsultasi eksklusif untuk anda. Kami follow up sampai masalah anda kami berjaya bantu selesaikan. Kalau beli produk komersial di kedai, ada ke orang kedai tu follow up anda, tanya macam mana lepas makan produk xxx tu? ada apa2 perubahan??


Dan yang paling penting skali, kami semua sebagai SID Shaklee sama sama perjuangkan kepentingan menjaga kesihatan dengan menggunakan hanya bahan semulajadi. Zaman sekarang ni macam macam dah kita dengar ada produk yang tup tup masuk TV sbb ada bahan terlarang. Ya Allah risau sangat kak H

Kita sebagai pengguna ni perlulah lebih bijak. Jangan nampak harga murah je terus nak sambar, tak selidik dulu isi kandungan dia dan macam macam lagi. Tak sayang muka ke sayang?? Ada yang kata Shaklee ni mahal. Mahal ke? Kalau 1 botol Vitamin C tu Rm97.50 untuk 180biji. Cuba bahagi, sebiji vitamin C tu baru rm0.55 sen tau.. Sebiji je sehari untuk 6bulan. Setengah tahun Masih mahal lagi ke?

Masa muda remaja dan bergetah ni lah kita nak kena jaga makan dan kesihatan sebab taknak dah tua nanti dah terlantar je. Macam mana nak kejar impian dan cita cita tinggi tu kalau sakit sakit. Sebaiknya ambil tindakan sekarang. Supplement ni sebagai makanan tambahan untuk topup apa yang kurang dalam badan kita. Kita makan sekarang pun nutrisi dah banyak yang kurang lagi-lagi kalau makan kat luar. Tak tahu macam mana tukang masak tu masak. Mustahil dia boleh jaga nutrisi setiap pelanggan dia. Jadi kita yang kena bertanggungjawab.

Ubah sekarang sebelum terlambat. Kalau nak dapatkan vitamin untuk kesihatan boleh merisik kak H melalui wasap 0132109044 ataupun berminat nak tahu lebih lanjut tentang shaklee boleh bersemuka dengan kak H jika anda dikawasan rawang

Berminat untuk menjadi ahli? Isi borang dibawah


Kenali Nur Hijratul Hajar Bahaman

Saya merupakan seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak. Seorang ibu bekerjaya dan mempunyai matlamat besar dalam kehidupan. Ingin bebas dari belenggu hutang dan membantu golongan yang benar-benar memerlukan dan ingin berjaya dalam kehidupan.

You Might Also Like

0 comments:

Post a comment