Monday 9 June 2014

Kenapa Basic H Shaklee selamat untuk semua termasuk bayi?


Assalammualaikum dan Salam Ceria semua..Rasanya agak lama saya tak update blog ni..huhu dah bersawang dah..Tapi xpe, nanti saya clearkan semua sawang2 tu ye..

Ok, kali ni tergerak hati nak cerita pasal Basic H Shaklee selepas tsunami Basic H melanda di Fb..Puncanya apabila ada customer yang mempersoalkan tentang keselamatan Basic H Shaklee dalam pembersihan botol susu dan puting botol susu dan sebagai mandian bayi..Berkenaan mandian bayi, kami sebagai SID tidak pernah menggunakan Basic H Shaklee untuk mandian bayi seperti shower gel..Kami hanya menggunakan apabila perlu sahaja tetapi hanya dengan beberapa titik sahaja dan dicampur didalam sebesen air..Sekali lagi, ingin saya tegaskan disini bahawa Basic H Shaklee adalah selamat untuk bayi kerana..Nak tahu kenapa?Jom baca ni…

Sebelum dan Selepas penggunaa Basic H



“Basic H2 is 99.5% all natural and made from water, Alkyl Polyglucoside (from corn & coconut), Ethyoxylated Fatty Alcohol (from coconut), Xanthan Gum (from vegetables) and Methyl Chloro Isothiazolinone (biodegradable preservative)”

Ha, tu dia sumer dari bahan2 semualajadi seperti jagung, kelapa dan sayuran..So, tak ada ape yg perlu ditakutkan kerana ianya tanpa bahan kimia..Dari kita dok guna yang bukan2 tanpa kita tahu keselamatannya..Kenapa nama dia Basic H? Kerana ia bersumberkan air. Bukan sahaja boleh membasuh botol susu, malah ia juga boleh digunakan untuk membasuh sayur-sayuran dan buah-buahan. Nak tahu, bagaimana caranya, tunggu entry seterusnya ye..

Apa lagi yang menarik tentang Basic H Shaklee


Ini adalah botol Basic H Shaklee yang boleh tahan sehingga berbulan-bulan penggunaan. Memang sangat-sangat berbaloi. Nak dapatkan basic H shaklee??

Boleh hubungi saya
Contact : 013-2109044 (sms/whatsapp/telegram)
Email : nurhijratulhajar@yahoo.com

**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.


Kenali Nur Hijratul Hajar Bahaman

Saya merupakan seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak. Seorang ibu bekerjaya dan mempunyai matlamat besar dalam kehidupan. Ingin bebas dari belenggu hutang dan membantu golongan yang benar-benar memerlukan dan ingin berjaya dalam kehidupan.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment