Tuesday 24 December 2013

Lagi testimoni Set Kecantikan Shaklee



Assalammualaikum semua..Sihat hendaknya..Selalu je saya lambat nak update blog..huhu, maklumlah bz dengan family..Minggu ni je masa yang saya ada sebelum suami ke Miri Sarawak atas urusan kerja..Tadi bawak anak pergi Snow Walk di Icity Shah Alam..Bukan main suka lagi si damia..beria2 ajak pergi jalan kat Icity..So, hari ini ayah die bawak berjalan..Si kecik pun apa kurangnya..bukan main seronok lagi..huhu..tapi harini bukan nak cerita pasal Snow Walk..Cuma nak cerita tentang testimoni Set Kecantikan Shaklee. Mungkin entry saya kali ni agak pendek, tapi takpe sekadar perkongsian kegembiraan saya dengan pembaca blog permatahatibidadariku semua.

Sebelum ni, saya pernah ceritakan tentang set kecantikan shaklee iaitu Vitamin C dan Vitamin E yang paling bajet. Alhamdulillah, harini saya dapat sms dari customer yang dia rasa memang puas hati amik set kecantikan ni..Saya pun tumpang gembira untuk akak ni..


Dalam sms ni, akak ni beritahu saya yang "set kecantikan ni memang berkesan..kulit jadi lembap dan tak kering..Parut pun dah mula pudar!!"



Memang berbaloi kan??Tak perlu beli set kecantikan yang beratus-ratus hanya semata2 untuk cantik..Dengan set kecantikan Shaklee hanya RM1.45 sehari..murah kan?? Wanita zaman sekarang, ampai ada yang sanggup nak pakai susuk, botox sana botox sini..kerana terlalu taksub dengan cantik..Kadang2 naik seram pun ada tengok wanita yang terlampau taksub ni..Ada pula smpai memakan diri sendiri oleh kerana terlalu nak cantik..Cantik tidak seperti yang diharapkan..Lain yang dibuat, lain yang jadi..Nauzubillah..semoga kita semua dijauhkan..

So, saya rasa sampai disini sahaja entry saya kali ini..Nantikan entry saya yang akan datang dengan testimoni2 yang pastinya hot meletop!! Untuk sebarang maklumat, boleh hubungi saya di 013-2109044 (whatsapp/sms/wechat) atau emailkan ke nurhijratulhajar@yahoo.com



Kenali Nur Hijratul Hajar Bahaman

Saya merupakan seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak. Seorang ibu bekerjaya dan mempunyai matlamat besar dalam kehidupan. Ingin bebas dari belenggu hutang dan membantu golongan yang benar-benar memerlukan dan ingin berjaya dalam kehidupan.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment